اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
نوری همدانی: ویژگی قیام الهی به صحنه آوردن دین در زندگی مردم استآیت‎الله نوری‌همدانی با بیان اینکه اگر شخص خود را نسازد نمی‎تواند جامعه را بسازد، گفت: ما در برابر اجتماع مسئول هستیم و همان مسئولیت را که در برابر خانواده خود داریم باید نسبت به اجتماع هم داشته باشیم.
کیهان - به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در دیدار اعضای اداره حراست سازمان محیط زیست با بیان اینکه اگر شخص خود را نسازد نمی‎تواند جامعه را بسازد، تصریح کرد: انسان یک موجود اجتماعی است و احتیاجاتی دارد که فقط در اجتماع می‎تواند آن را تأمین کند.
وی با تأکید بر اینکه ما در برابر اجتماع مسئول هستیم و همان مسئولیت را که در برابر خانواده خود داریم باید نسبت به اجتماع هم داشته باشیم، افزود: مسئله محیط زیست مسئله مهمی است و مردم باید خود، محیط زیست اطراف خود را بسازند.
آیت‎الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه محیط زیست باید محیطی پاک و سالم باشد، ابراز داشت: وظیفه دولت و حکومت بسیار سنگین است چرا که همیشه قدرت در دست دولت‏ها بوده و باید از این قدرت در برابر جامعه احساس مسئولیت کنند. این مرجع تقلید در پایان با بیان اینکه باید در زمینه محیط زیست با استفاده از رسانه ملی فرهنگ‌سازی شود، ابراز داشت: باید برای مردم تبیین شود و آنها را نسبت به محیط زیست اطراف خود آگاه کنیم تا بتوانیم فضای سالمی در شهر و اطراف آن داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳
مطالب مرتبط :

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 دی 1393برچسب:نوری همدانی,محیط زیست,مردم, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.